Duminica la Gradina Botanica

Ieri, dupa o masa copioasa de pranz la Ikea (auci!) ne-am indreptat spre gradina botanica sa ne relaxam si sa trag si eu o poza-doua cu un obiectiv cu distanta focala peste 200mm (am de gand sa imi iau un nikkor 300mm f/4 da’ shhhh 🙂 )

Am avut noroc de soare si am tras ceva poze cu nikkor 80-200 f/2.8 plus teleconvertorul meu kenko af mc 2x (care papa 2 stopuri si o treime)

Am fotografiat flora:

Lalele

Floare

Copac

Fauna:

Veverita

Rata

Comunitar

Urban

Am descoperit primula adevarata:

Primula veris

And the best for last, my beautifulish friend:

Razvy

Snapshooting Lucia, the gf:

Razvy cu Lucia

~ de printfluke pe Martie 24, 2008.

Lasă un răspuns

 
